PAVILIONUL DE LA HODONI

PROIECTARE ANUL II

Sâmbătă a avut loc inaugurarea pavilionului construit în timpul practicii de la Hodoni!

Practica a început în prima zi de iulie, iar prima săptămână s-a lucrat în facultate la partea desenată și imaginată a proiectului. Am povestit despre concept cu Bogdan Demetrescu, Cristian Blidariu și Victor Popovici, apoi despre lemn cu Levi Molnar și despre structură cu Cornel Farcaș. Am făcut vizite de recunoaștere a materialului disponbibil(Holver, piața de lemn, Hornbach, Dedeman) și al uneltelor. Am desenat detalii și am estimat un buget. Ne-am organizat de la bucătărie până la șuruburi și playlist.

Apoi am trecut la treabă! Lemn, flex, bormașină, circular, pendular, fierăstrău, daltă, cuie, șuruburi, pensule, impregnant, lac, tensori, sfoară. Au fost șase zile grele, dar pline de entuziasm!

Pavilionul este un simplu dispozitiv de inserție în peisaj. Folosind mijloace minime, ne bucurăm discret dar pe deplin, de situl ales.

Mai multe despre ce s-a întâmplat la Hodoni ar…

Vezi articol original 101 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

